czwartek, 8 sierpnia 2013

Ciekawe serwisy internetowe

wiedza bezużyteczna

Wielu z was spędza mnóstwo czasu na różnych serwisach internetowych. Zapraszam do zapoznania się z moją opinią na temat kilku stron, serwisów internetowych ; )

Jako najciekawszy serwis wybrałem Wiedzę Bezużyteczną. Dość ciekawy, można się tam duuużo dowiedzieć (oczywiście wiedza tam nabyta jest i tak bezużyteczna ; ) Portal działa na takich samych zasadach jak wiocha.pl, demotywatory - znajdziemy tam poczekalnię, poszczególne działy, ranking, topkę itp. Serwis ciekawy, ale chyba mało popularny - dziennie pojawia się na głównej z 5 - 8 (może 10) nowych zagadnień, ciekawostek. Ja poznałem bezużyteczną za pomocą AppStora - deweloperzy stworzyli aplikację serwisu ; ) A tak co do aplikacji - nie jest ona 100% odzwierciedleniem internetowej wersji serwisu, brakuje w niej kilku najważniejszych rzeczy np: poczekalni, topki nie ma w niej rankingu itp.




pewex
Kolejnym serwisem, który mnie zainteresował (i mojego tatę ;) jest Pewex.pl.  Strona jest również podobna do pozostałych serwisów, w których dzielimy się zdjęciami, filmami i dostajemy za to odpowiednie miejsce w rankingu. Tutaj tematyka zdjęć, czy filmów się zmienia - aby pojawić się na głównej musimy się troszkę postarać, wygrzebać ze strychu jakieś urządzenia i przedstawić je użytkownikom Pewexu. Nazwa jest wzięta z popularnego sklepu w latach '70, '80, w którym płaciło się tylko zielonymi (dla niekumatych "Dolarami" $) Niestety ale przeciętny polak rzadko robił tam zakupy - ceny wszystkich rzeczy (w tym zazwyczaj urządzeń) były bardzo wysokie. Ale wracając do głównej Pewex.pl jest wartym polecenia serwisem. Zaproście przed komputer waszych rodziców, dziadków i razem przypomnijcie sobie świetne czasy PRL-u : )

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z regulaminem! klik