poniedziałek, 9 września 2013

Keynote 2013 (wrzesień)


Kolejne WWDC rozpocznie się 10 września (już jutro - wtorek). Kilka słów o zbliżającym się Keynocie Appla.




     Przez ostanie miesiące nie pisałem nic o nowych wersjach OS X i iOS. Znudziło mnie to ; ) Jednak takie ciekawe i wyczekujące wydarzenie powinienem napisać - przecież każdy wyczekuje iOS 7.

Co zobaczymy?

     Przede wszystkim finalną wersję iOS 7 - z możliwością pobrania w tym samym dniu. Nie wiem jak wy ale ja najpierw przejdę do pobliskiej iTerri i tam zobaczę i zdecyduję czy warto pobrać najnowszy system. Jestem niezarejestrowanym Developerem i nie miałem możliwości przetestować bety 7 - nawet gdybym był i tak nie pobrałbym nowego systemu. Dlaczego? iOS 6 po wypuszczeniu finalnej wersji nie otworzył żadnego programu. Musiałem czekać dobre 2 - 8 tygodni na przystosowanie wszystkich programów pod nowy system. Nowością mają być (podobno) nowe iPhony. W internecie mamy już dwa modele: iPhone 5C oraz 5S. Oczywiście wszystkie wiadomości to dopiero plotki, a potwierdzą się dopiero na jutrzejszej prezentacji.

10 września - WWDC 2013 Stay Tuned ; )